: Projektipäällikkö, Berry Creative Oy, Helsinki

Berry Creative on luovan suunnittelun toimisto, joka auttaa asiakkaita löytämään uusia kilpailutekijöitä sekä kehittämään ja viestimään tuotteistaan ja palveluistaan muuttuvassa toimintaympäristössä.
Vahvuuksina on designin, brändinrakennuksen, viestinnän ja rakennetun ympäristön asiakaslähtöinen luova suunnittelu. Jatkuvan kasvun varmistamiseksi rekrytoidaan Helsinkiin uusi
Projektipäällikkö
Tehtävänäsi on luovan asiakasprojektin kokonaisvaltainen johtaminen:
- osana myynnin tiimiä kuunnella ja ymmärtää asiakkaiden tarpeita ja huolia
- auttaa ja haastaa asiakkaitamme hahmottamaan, missä he ovat, minne on parasta suunnata, ja miten voimme auttaa heitä onnistumaan
- asettaa projekteille konkreettiset, mitattavat tavoitteet ja varmistaa, että ne toteutuvat
- systematisoida ja kehittää skaalattavaa projektimallia
- tuoda omaa erityisosaamistasi ja osallistua strategiseen ja luovaan suunnitteluun osana projektiryhmää
Saat:
- johtaa monialaisia, liiketoimintalähtöisiä projekteja
- mahdollisuuden kehittää kasvavan yrityksen toimintatapoja
- olla osana lahjakasta tiimiä tekemässä erottuvia sekä kansallisesti että kansainvälisesti palkittuja luovia projekteja
- eri alojen osaajista muodostuvan tiimin ja viihtyisän työpaikan Helsingin ydinkeskustassa
- oman henkilökohtaisen koulutusbudjetin ja poikkeuksellisen laajat työterveyshuollon palvelut
- luovan vapauden ja joustoa työn ja perhe-elämän yhteensovittamisessa
Edellytämme:
- käytännön kokemusta monialaisten hankkeiden tavoitteellisesta johtamisesta
- kykyä yhdistää liiketoiminnan tarpeet ja luova suunnittelu
- tehtävään soveltuvaa koulutusta
Eduksesi luemme:
- osaamisen ketteristä menetelmistä / palvelumuotoilusta / kasvuhakkeroinnista, asiantuntijapalvelujen myynnistä, markkinoinnista, digikonseptoinnista tai -toteutuksesta, asiakkuuksien johtamisesta, erilaisesta luovasta tai strategisesta suunnittelusta mainos-, viestintä-, design-, tuotekehitys tai palvelumuotoilukontekstissa
- jo olemassa olevan verkoston luovan alan toimijoista
Menestyt tässä tehtävässä, kun:
- innostut asiakkaiden huolien ja tarpeiden ratkaisemisesta
- olet hyvä kuuntelija ja monipuolinen kommunikoija
- olet hyvä ennakoimaan ja pitämään langat käsissä
- innostut uuden oppimisesta
Jos koet olevasi etsimämme henkilö, tee hakemuksesi heti tai viimeistään 18.1 mennessä osoitteessa www.solidea.fi/rekry.
Huomioithan, että paikka voidaan täyttää sopivan henkilön löydyttyä myös ennen hakuajan päättymistä!
Lisätietoja tehtävästä antaa:

Tutustu lisää Berry Creativeen, luovaan toimistoon
“Olemme Berry Creative, luova toimisto. Luomme iloa designin, taiteen sekä insightin keinoin.
Vahvuuksiamme on designin, brändinrakennuksen, viestinnän ja rakennetun ympäristön asiakaslähtöinen luova suunnittelu.”
Tekijät
Me olemme luovia suunnittelijoita, strategeja, taiteilijoita, viestijöitä, arkkitehtejä ja käyttäytymistieteilijöitä, joita kiinnostaa ihmisten kokemus ja viestien tekeminen vaikuttaviksi. Työskentelemme yhdessä asiakkaidemme kanssa sekä verkostossamme olevien digigurujen, sisällöntuottajien, valokuvaajien, fonttitaikureiden ja akrobaattien kanssa sekä Suomessa että ulkomailla
Sense-making
Asiakkaitamme yhdistää usein se, että he ovat muutostilanteessa. Vanha malli ei toimi, uusi ei ole vielä syntynyt, ja ilmassa on paljon risteäviä toiveita. Autamme asiakkaitamme hahmottamaan, missä he ovat, minne on parasta suunnata, keiden pitää heitä rakastaa, ja miten voimme auttaa heitä onnistumaan. Jotkut kutsuvat sitä strategiaksi, me kutsumme sitä kirkkaudeksi. Kirkkaus on kaunista.
Place-making
Brändinrakennuksen ja julkaisujen lisäksi osaamme erityisesti tehdä paikoista arvokkaita niiden tuleville käyttäjille. Selvitämme ja kirkastamme, mistä alueen haluttavuus syntyy, teemme alueen visuaalisen ilmeen ja viestinnän, ja ennen kaikkea nostamme alueen kokemusta yhteisöllisyyden, taiteen ja visuaalisuuden keinoin. Jotkut kutsuvat sitä aluebrändäykseksi, me kutsumme sitä erityisyyden rakentamiseksi. Erityisyys on kilpailuetua.
Love-making
Kaikkea tekemistämme ohjaa hyvä tahto paitsi asiakasta myös loppukäyttäjää, ympäristöä ja yhteiskuntaa, kohtaan. Se tarkoittaa, että nöyrrymme kuuntelemaan kaikkien osallisten todellisuudet, tarpeet ja halut ennen luovan työn aloittamista. Jotkut kutsuvat sitä käyttäjäymmärrykseksi tai design-menetelmiksi, me kutsumme sitä kohtaamiseksi. Kohtaaminen on ihmisyyttä.
Katso esimerkkejä töistämme tästä.